Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

piątek, 7 lutego 2014

Tutorial- kamizelka z futerkiem

Zgodnie z obietnicą, dzisiaj pokażę Wam, jak uszyłam futrzaną kamizelkę dla Julki. Wcześniej szukałam tutków w necie, ale niestety jakoś żadnej mi nie podszedł. Części nie zrozumiałam po opisie, a w reszcie ramiona od środka były zszyte tak, jak mi się nie podobało. Więc uszyła ją tak, jak szyłam górę sukienki Julci.

Najpierw trzeba oczywiście przygotować sobie szablon z papieru. Ja do tego celu wykorzystałam koszulkę Julki, którą odrysowałam, poszerzając ją po 2 cm z każdej strony. Teraz widzę, że mogłam nie poszerzać.

Wycinam elementy futerka i podszewki:

 Kamizelka Julki miała się zawiązywać, więc uszykowałam również tasiemkę dopasowaną do podszewki.

Zszywamy ramiona w podszewce i futerku. Wychodzą nam dwa nietoperze :D

 Teraz przyszywamy do futerka tasiemkę- prawa stroną do prawej. Mocujemy ją szpilami, żeby się nie przesuwała.

 Końcówki tasiemki przypinamy, żeby ich za chwilę przypadkiem nie przeszyć.

 Składamy podszewkę i futerko prawą stroną do prawej. Spinamy szpilkami i zszywamy podkrój szyi z przodem i ramiona.




 Teraz przekładamy kamizelkę na prawa stronę i spinamy sobie pachy prawą do prawej strony. Zszywamy.





 Kamizelka prawie gotowa. Został nam jeszcze dół do podszycia.
 Składamy kamizelkę tak, żeby zszyć prawą stronę dołu futerka  z prawym dołem podszewki. Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi :)
Od strony podszewki wygląda to tak....
 a od strony futerka tak. Spinamy szpilkami.
 Zszywamy, zostawiając sobie otwór na wywinięcie na prawą stronę.


Otwór zszywamy ręcznie i gotowe!
Moja Julka zachwycona, a ja mam zamówienie na kolejną kamizelkę. Tym razem zieloną z kieszonką na złoty młotek :D

4 komentarze:

  1. Kamizelka wyszła rewelacyjna a tutek zapewne zrobi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że się komuś przyda.

      Usuń
  2. super! sama bym chciała taką:) ps zdjęcia ci wyjeżdżają za pole posta

    OdpowiedzUsuń